ВЕСТИ

Пета година пројекта „Стварамо знање“ Телекома Србија

Телеком Србија покреће пети циклус пројекта „Стварамо знање“ у оквиру којег, online гласањем, грађани одлучују о томе које основне школе у Србији ће добити нове информатичке кабинете. Кроз ову, већ традиционалну акцију, Телеком Србија сваке године у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја опрема по 20 основних школа широм наше земље, а на крају новог циклуса број школа које су добиле компјутерску опрему и савремене кабинете за информатику ће порасти на 100.

Гласање се спроводи на званичној Facebook страници мтс Твој свет, на следећем линку, где грађани од 17. до 26. маја у 12х могу да гласају за школе и помогну избору 20, од 40 школа колико их је и ове године предложило Министарство. Школе су подељене у четири географске области, па ће по пет школа из сваке области са највећим бројем гласова добити вредну донацију Телекома Србија, како би основци у свим крајевима Србије под‌једнако имали приступ новој рачунарској опреми и савременом начину извођења наставе.

Могућност да учествују у гласању имају сви корисници друштвене мреже Facebook, са боравиштем у Републици Србији, који су лајковали Facebook страницу мтс-а. Сваки корисник дневно може да гласа за по једну школу из сваке географске области, односно да додели укупно четири своја гласа. Након истека периода од 24 сата, корисник има право да поново приступи апликацији и гласа.

Како би се ђацима широм Србије обезбедили савремени услови за рад и дигитална писменост подигла на још виши ниво, Телеком Србија стратешки улаже значајна средства и ради на побољшању окружења у којем уче и стасавају млади, истовремено настојећи да мотивише грађане да се активно укључе и сами буду покретачи позитивних промена у свом окружењу.
Управо је то смисао кровног пројекта „Покрећемо покретаче“, у оквиру ког се реализује и пројекат „Стварамо знање“ којим компанија ради на оснаживању институција и појединаца са циљем стварања бољег друштва за све његове чланове.

Извор: МТС

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker