ВЕЛИКА СНС ПЉАЧКА БУЏЕТА – ШЕСТ МИЛИОНА Куриру и ТВ ШУМАДИЈИ да пишу о Бојану Радовићу!!!

Буџет општине Аранђеловац оштећен је од стране председника општине Бојана Радовића за тачно ШЕСТ МИЛИОНА ДИНАРА!!!

Преко доделе средстава из буџета општине Аранђеловац у области јавног информисања за 2018. годину Бојан Радовић донео је одлуку да уплати пет милиона динара приватној телевизији РТВ ШУМАДИЈА које је директор зет Милосава Милојевића посланика и председника ОО СНС у Аранђеловцу. Иначе прави власник телевизије је Милосав Милојевић.

Готово МИЛИОН ДИНАРА уплаћено је АДРИА МЕДИА ГРУПИ, односно дневном листу КУРИР, а због позитивног писања о Бојану Радовићу током локалних избора у марту. На овај начин Бојан Радовић је жестоко оштетио буџет општине Аранђеловац, јер је новац користио за личну промоцију и изборну кампању.

Пркео РТВ Шумадија већ годинама се извлачи новац за Милосава Милојевића који је и рођак Бојана Радовића, и на тај начин из  буџета је украдено преко 250 000 евра.

Уплата новца Куриру је кап која је прелила чашу, и биће покренуте и кривичне пријаве против Бојана Радовића, Милосава Милојевића и Владимира Аврамовића.

Оно што треба напоменути је да су за 14 пута смањене општинске донације РТВ Сунце и то на инсистирање Бојана Радовића, који је у неформалном разговору рекао да ће их “уништити због избора”. Бојан Радовић у више наврата нападао је РТВ Сунце током локалних избора јер су у свом програму равномерно пуштали и позицију и опозицију.

Милосав Миројевић – Ар Инфо

loading...